onsdag 24. februar 2010

Nå tar det faktisk litt av...


Det har blitt tirsdags kveld, eller onsdags natt, alt etter som man ser det. Klokken passerte akkurat midnatt, og jeg burde vært i seng. Det er kalde dager i Tresfjord, og dagens dagsverk (smør på flesk...) har vært innendørs. Århundrets klesvask er påbegynt, men akk... ei ferdig. Kjøkkenet er bestilt, og atter noen malingsstrøk er påført 1.etasje, blir man ferdig mon tro??? I morgen venter nok en herlig dag i vinterferien 2010, og kjenner jeg dem rett, så roper malingsspannene på meg i morgen tidlig... Takk for meg, skal bare henge opp en klesvask før puta kaller :)

3 kommentarer:

  1. Jøss, dette tar jo helt av!!!!
    Jeg sitter på pinne og venter på neste innlegg!!! :D

    Lina

    SvarSlett
  2. utrolig, jeg har fått en kommentar! Takk Lina!! litt fersk i dette blogglivet, har ingen bloggvenner...bhuu- hu ;) Hvordan får jeg venner?? Du er som er så dreven på dette...

    SvarSlett
  3. Bloggvenner får du ved feks å poste linker til bloggen din på facebook eller andre forum på nettet som du er på. Deretter krysser du fingrene for at noen som ser linken din har egen blogg. Det er vel de som blir følgere på bloggen din etterhvert. Jeg legger ut på fb og på et babyforum som jeg er på. Der er vi mange mammaer som leser hverandres blogger. Om du følger andre, følger de gjerne deg tilbake. :) Men du må være flink til å oppdatere, ellers glemmer man å gå innom siden din. Jeg er flink til å oppdatere fordi jeg er i permisjon enda vel og merke....hehe

    SvarSlett